ویدئومارکتینگ

اهمیت ویدئومارکتینگ

سالها تلویزیون یکی از بهترین سرگرمی ها و رسانه های انتقال اطلاعات بین مردم بوده ولی با آمدن گوشی های تلفن همراه هوشمند (Smartphone) و گسترش تکنولوژی اپلیکیشن موبایل ، این جعبه جادوی جیبی به همراهی جداناشدنی از آدمیزاد بدل شده است که هرچه درآن بخواهید پیدا می شود، انگار برای ما و در این زمانه غول چراغ دارد از موبایل بیرون می آید و خدا میداند به کجا چنین شتابان خواهیم رفت. اما آنچه برای همگان انکارناپذیر است، این ابزار یکی از مهمترین و کلیدی ترین ملزومات هر کسب وکاری شده است. از ساده ترین کاربرد آن یعنی پیامک تبلیغاتی تا پیچیده ترین هایش که در غالب بازاریابی شبکه های اجتماعی و گیمیفیکیشن ها را در بر می گیرد.
اما آنچه موضوع این مطلب است ویدئومارکتینگ می باشد که به تایید اکثر کارشناسان در کنار اپلیکیشن های بازی تقریبا پرکابردترین کاربری تلفن های همراه را به خود اختصاص داده است.برای همه ما اتفاق افتاده که در جمع خانواده ،محل کار،تاکسی،اتوبوس و مترو اکثر مردم را درحال دیدن فیلم و ویدئو و یا بازی در موبایل مشاهده کرده باشیم. این موضوع نشان میدهد که ارتباط بسیار زیادی بین عموم مردم و گوشی های هوشمند برقرار شده است.

اهمیت ویدئومارکتینگ

این واقعیت جامعه مخاطبین و بازار هدف شما در کسب وکار است و چاره ای جز هماهنگی و همسویی با این تغییرات فرهنگی و اجتماعی نیست. امروزه بسیاری از شرکتها و افراد به استفاده از ویدئو برای تبلیغ یا بازاریابی و معرفی محصول یا خدمات خود روی آورده اند. اگر ارزش یک عکس، به‌اندازه هزار کلمه باشد، کارشناسان ارزش یک دقیقه ویدئو برای معرفی محصولات و خدمات را برابر ۱٫۸ میلیون کلمه ارزیابی کرده‌اند. این روش باعث سهولت در تفهیم، برندسازی موفق، افزایش تأثیرگذاری بر مخاطب و افزایش بازگشت سرمایه می‌شود. طبق گزارش‌ها بیش از 70 درصد ترافیک اینترنت جهان در سال ۲۰۱۷ صرف ویدئوها شده است. این‌ها در کنار هزاران آمار دیگر، ما را به این نتیجه می‌رساند که همه کسب‌وکارها اعم از کوچک و بزرگ باید از محتوای  ویدئویی در استراتژی بازاریابی و تبلیغات استفاده کنند.

(Visited 23 times, 2 visits today)